.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ابراهیمی هم از دنیزلی انتقاد کرد

پانا: پيشکسوت پرسپوليس گفت: تيم ما شده استيل آذين شماره دو. وقتي نتايج را نگاه مي کنيم مي بينيم استيلي کارش بهتر از دنيزلي بوده.
 
 ناصر ابراهيمي در خصوص شکست سنگين پرسپوليس مقابل تراکتور اظهار داشت: پرسپوليس شده استيل آذين شماره دو. آنها همه ستاره ها را جمع کردند و ار هر تيم 4، 5 تا گل خوردند و آخر فصل هم سقوط کردند البته شانس آورديم که نتايج پرسپوليس کمي ديرتر بد شد وگرنه سقوط هم مي کرديم.

وي افزود: آن موقع که استيلي سرمربي بود خودم و خيلي ها به او انتقاد مي کرديم. حالا مي بينيم باز خدا پدر استيلي را بيامرزد چون نتايجش بهتر از دنيزلي بوده. آدم اگر حرف نزد، دلش مي سوزد. مردم از اين نتايج بريده اند . مربي که 3 ميليارد و 500 ميليون مي گيرد بايد اين نتايج را بگيرد؟

پيشکسوت پرسپوليس تصريح کرد: پرسپوليس بازيکنان خوبي دارد و دنيزلي مقصر اين نتايج است. از اين بازيکنان بهتر در ايران نيست و خيلي از آنها به تيم ملي دعوت مي شوند. در تمام دوران پرسپوليس به چنين دردي مبتلا نشده. فقط ما امسال در ليگ 6 تايي نشديم وگرنه هرنتيجه اي که فکر کنيد به بدست آمده.

ابراهيمي گفت: نه پرسپوليس نظمي در دفاع دارد و نه در حمله. هيچ شرح وظايفي بازيکنان قبول نمي کنند. هيچ تعصبي در پرسپوليس نيست. ما در اولين دوره ليگ برتر هيچ بازيکن اسمي نداشتيم و همه بازيکنان بزرگ رفته بودند اما با بازيکنان معمولي و فقط با تعصب و غيرت قهرمان شديم.

وي تاکيد کرد: آن موقع 30 ميليون دستمزد مي گرفتيم که الان هيچ چيز نمي شود با آن خريد. دنيزلي چه تحولي در تيم ايجاد کرده؟ تازه گفته براي فصل بعد 6 ملي پوش مي خواهد و يک گلر خوب خارجي. نتيجه گرفتن با چنين تيم هايي که هنر نيست. هنر مربي زماني است که با هربازيکني نتيجه بگيرد.

پيشکسوت پرسپوليس افزود: دنيزلي اگر زودتر اين نتايج را شروع مي کرد قطعا سقوط مي کرديم. هيچ وقت پرسپوليس از رده ششم پائين نيامده حالا امسال در آستانه سقوطيم. اگر سقوط نکنيم شانس آورديم. کسي ديگر اميد ندارد 2 بازي باقي مانده ليگ را ببريم.

ابراهيمي گفت: اگر مي بينيد در آسيا نتيجه مي گيريم به خاطر اين است که ايرانيها در آسيا دوست ندارند ببازيند و تعصب ايراني آنها را مي گيرد. پرسپوليس 2 شخصيتي است. شخصيت خارجي اش بسيار قوي و شخصيت داخلي بسيار ضعيفي دارد. در آسيا به اين تيم اميدواريم. انشالله که حداقل در آسيا آبروداري کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.331 seconds.